MENÜ

Következő horgászatom helyszínéül egy kis tavat választottam, amelyen már két éve nem horgásztam. Laci barátommal együtt nagy reményekkel vágtunk neki a túrának. Csalinak ismét az L&R palettájáról választottam három ízt. Blueberry, Four Seasons, és Rain Star.
A horogra szánt bojlikat 12 órával a horgászat előtt jól átitattam boosterrel.

Szombat reggel korán érkeztünk meg a tóra, de az éjszakai horgászok már pakolásztak.
Néhány ismerőssel találkoztam és azt mondták nagyon gyenge volt az éjszaka.
Mi azért bizakodóak voltunk, bíztunk a csalijainkban és a taktikánkban, amely a következő volt: Kezdő etetésnek csak bojlit és pelletet szórtunk mégpedig úgy, hogy mind a három ízből két-két nagy marékkal, aminek egy része félbevágott volt, egy kis vödörbe raktam, majd tettem hozzá három marék 10 mm-es halibut pelletet.

Nem volt nehéz dolgunk sem az etetéssel, sem annak meghorgászásával, mert kicsi tóról lévén szó, amely 60m széles és 250m hoszú körbe tudtuk sétálni, ugyanis a tó elején lévő első két helyet foglaltuk le.

Így átmentem a túlpartra a felcsalizott botommal és rátettem az etetésre, majd feszesen tartott zsinórral visszasétáltam a helyemre. Erre a horogra azonos ízű boosterrel beáztatott Blueberry bojlit raktam. A második botra Four Season bojlit tettem. Ezt a szerelék az etetéstől kb.5m-re raktam le. Öt egész és öt szem félbetört bojlit szórtam köré.

Barátom féderbotokkal eredt a pontyok nyomába, de ö is bojlit fűzött a hajszál előkére. A szerelékek a helyükre kerültek és vártuk az első kapást.

A levegő hőmérséklete reggel 7 órakor 28 fok volt, de a halak igen jól mozgolódtak a tavon.
Az első kapás etetés után 20 perccel érkezett a Blueberry bojlival csalizott botomra. Megakasztottam és kezdődhetett a küzdelem. Mire megfordítottam a halat már Laci barátom is fárasztotta az első pontyát. A halak nagyon jól küzdöttek nehezen adták meg magukat, de sikeresen megszákoltuk őket.

párosan szép az élet.....

Fertőtlenítés és fotózás után visszatettük őket éltető elemükbe. Jó kezdés, reméltem a folytatás is ilyen lesz.

Visszajutattuk szerelékeinket az etetésre és vártuk az újabb kapásokat. Jöttek is folyamatosan. Mintha futószalagon érkeztek volna a pontyok. Egymás után fárasztottuk a 3-7 kg közötti nyurga és tükörpontyokat.

ez egy igazi sodrófa, gyönyörű nem?

a Blueberry bojli nagyon ízlik a halaknak....

Olyan nagy mennyiségben gyűltek össze az etetésen a halak, hogy volt olyan nem is egyszer, amikor átvittem a szereléket és letettem, majd elindultam kifelé, pár lépés után megrándult a botom és már húzta is a hal a zsinórt. Ilyenkor csak visszahajtottam a felkapó kart és már fárasztottam is a halat.
Volt olyan is, hogy dobással jutattam be a csalit az etetésre. Megfeszítettem a zsinórt, bekapcsoltam a nyeletőféket, ráraktam a botot a kapásjelzőre és már húzta is a hal a zsinórt a dobról.
Így teltek az órák, a halak megállás nélkül húzták a csalit.

kicsi de bivajerős....

Sajnos elfogyott a horgászatra szánt időnk és befejeztük a horgászatot. Nehéz szívvel és kellemesen elfáradva pakoltunk be az autóba és elindultuk haza.
Végeredményben nagyon jó horgászaton vagyunk túl, sok szép halat fogtunk.
Reggeltől késő délutánig összesen 45 db. 3-8 kg közötti pontyot fogtunk. Összsúly kb. 200 kg.
A halak 90%-a Bluberry bojlira kapott.